FAQ

FAQ

Kan ik de auto buiten openingstijden inleveren?
Ja! Het inleveren bij onze locatie kan op ieder moment van de dag, hiervoor hebben wij een speciale sleutelkluis in de voordeur van ons kantoor.
Houd er wel rekening mee dat het bij onze locatie, op de Willem de Zwijgerlaan, betaald parkeren is tot 00:00.

Wat zijn de betaalopties en wat is de borg?
Bij Nedcars is het in zijn geheel niet mogelijk om met cashgeld te betalen, zo zorgen wij voor uw en onze veiligheid.
Personenauto dienen met een creditcard betaald worden, op naam van de huurder. Personenbussen en bestelauto’s kunnen per PIN óf Creditcard op naam van de huurder betaald worden.

Wanneer krijg ik mijn borg terug?
Je ontvangt de resterende borg binnen 2-5 werkdagen weer terug op jouw rekening. Heb je de borg na 5 werkdagen nog niet terug bel dan even met een van onze verhuurspecialisten!

Wat wordt verstaan onder een huur dag?
Een huurdag loopt van 08:00 in de ochtend tot 08:00 de volgende dag, wanneer een voertuig de dag ervoor beschikbaar is kan deze kosteloos eerder opgehaald worden. Wil jij zeker weten dat je de auto de dag van tevoren kunt ophalen, kun je dit al reserveren voor €25,- extra, incl. BTW.

Ik heb net mijn rijbewijs, kan ik dan al een auto huren?
Bij Nedcars autoverhuur kun je al een auto óf bus huren wanneer je 1 jaar je rijbewijs hebt.

Ik heb schade, wat nu?
De beste tip in geval van schade is: ‘blijf rustig’. Schade is voor iedereen vervelend maar kan natuurlijk altijd ontstaan. In elk voertuig ligt een Europees schadeformulier, ligt deze niet in de auto kunt u deze altijd downloaden op:
Europees schadeformulier

Mag ik tijdens mijn huur het buitenland in?
Ja dat mag zeker, geef dit aan bij jouw boeking óf vertel dit aan de verhuurbalie. Onze medewerkers zouden dan deze verzekering toevoegen. Kijk hier voor de lijst van verzekerde landen.

Kan het voertuig ook bij mij op locatie worden afgeleverd?
Voor zakelijke klanten levert Nedcars ook auto’s af op de gewenste locatie. Vraag onze verhuurspecialisten naar de voorwaarden.